top of page

SIKÇA SORULAN SORULAR (GENEL)

1- Yurtdışına davetiye ve hediyelik siparişi verebiliyor muyum? 

Tabiki. Siparişinizi sitemiz üzerinden oluşturduktan sonra size verilen sipariş numarası ile bizimle iletişime geçiniz. Size kargo bedeli ile beraber ileteceğimiz tutarın ödemesini Western Union üzerinden gerçekleştirebiliyorsunuz. Ardından siparişinizi işleme alıyoruz. Gıda ve sıvı içerikli hediyeliklerimizi yurtdışına gönderemiyoruz. 

 

2- Davetiye tasarımlarınızı dijital olarak satın alıp başka yerde baskı işlemini yaptırabilir miyim? 

Baskılı davetiye tasarımlarımızın sadece dijital versiyonlarını satışa sunmuyoruz ancak dijital versiyonunu indirip online olarak gönderebileceğiniz ve aynı zamanda dilerseniz baskısını dilediğiniz yerde yaptırabileceğiniz bir davetiye koleksiyonu da hazırlığı içerisindeyiz. Hazırlıklarımızı tamamladığımızda sizi de haberdar edeceğiz. 

3- Ne kadar sürede teslim ediyorsunuz?

Sipariş detayına göre değişkenlik göstermekle birlikte davetiyelerinizi ve hediyelikleriniz 5-10 iş günü içerisinde kargo gönderimi için hazırlanmış oluyor. Ancak bu sezonun en yoğun dönemlerinde (Nisan-Mayıs-Haziran aylarında) 15-20 iş günü arasında değişiklik göstermektedir. Acil bir durum söz konusu ise sipariş öncesi muhakkak bizlerle iletişime geçmenizi tavsiye ederiz. 

4- Kişiye özel davetiye ve hediyelik tasarımı yapıyor musunuz? 

Elbette, önce sizden davetinizin hikayesini ve detaylara nasıl yansıtmak istediğinizi dinliyoruz. Ardından da size alternatifli olarak tüm detaylarınızı bir bütün olarak hazırlıyoruz ve üzerinden ilerliyoruz. 

5- Beğendiğim davetiye ya da hediyelik modelinin detaylarını değiştirebiliyor muyum?

Beğenmiş olduğunuz ürünün tüm elementlerini sizin zevkinize göre tasarlayabiliyoruz. İstediğiniz bir modeli dilediğiniz zarf, kurdele ya da mühür rengi ile beraber tasarlayabilirsiniz. 

6- Mühürleri ayrı satıyor musunuz? 

Evet, mühürleri bizim kendi tasarımlarımızdan biri ile ya da baş harflerinizden oluşan bir tasarım ile hazırlayıp size gönderimini sağlıyoruz. Size sadece bantını çıkarıp davetiyenize ya da hediyeliğinize yapıştırması kalıyor. 

7- İadeler 

Ürünlerimiz kişiye özel ürünler olduğu ve tekrar değerlendirilmesi mümkün olmadığı için tasarım onayınız sonrası üretilen ya da teslim alınan ürünlerin iadesi mümkün değildir. 

8- Ziyaret edebileceğimiz ürünleri inceleyebileceğimiz bir ofisiniz var mıdır?  

Ürünlerimizi yakından incelemek isterseniz sizi büyük bir memnuniyetle İstanbul Bomonti'deki atölyemizde ağırlamak isteriz. Bizleri ziyaret etmeden önce sizlerle birebir ilgilenebilmemiz için randevu almayı unutmayınız.  

SIKÇA SORULAN SORULAR (DAVETİYE)

1- Semi-custom (Yarı özelleştirilmiş) davetiye ne demektir?

Yarı özelleştirilmiş davetiye daha önceden tasarım elementleri belirlenmiş ve sizin davet detaylarınızla özelleştirilen davetiyelerdir. Save The Date olarak koleksiyonumuzun neredeyse tamamını sizler için önceden tasarlayıp size sadece konseptinize uygun olanı seçmesini bırakıyoruz. Yarı özelleştirilmiş davetiyelerin bir diğer avantajı ise tamamen özelleştirilmiş davetiyelerimize kıyasla daha hızlı teslim edebiliyoruz. 

2- Davetiyeler ne zaman dağıtılmalı? 

Davetiyelerinizi düğün davetiniz eğer bulunduğunuz şehirde olacak ise davet tarihinden 4-6 hafta öncesinden dağıtmaya başlanmalı. Eğer bir destinasyon düğünü planlıyor ve hem yurtdışı hem de şehir dışından gelecek misafirleriniz var ise en az 8-10 hafta öncesinden davetiyelerinizi dağıtmaya başlamanızı öneririz. 

 

3- Kaç adet davetiye bastırmalıyım?

Bir ev hanesi için tek davetiye öneriyoruz. Genelde toplam sayı mevcut hedeflediğiniz katılımcı sayısının yarısından bir miktar fazla oluyor. Örneğin 250 kişilik bir davet planlıyorsanız yaklaşık 125 -150 adet davetiye yeterli olacaktır. Ancak son 5-6 aydır içerisinde bulunduğumuz olağanüstü durumlardan dolayı mikro düğünler ile beraber bu sayıyı çok daha minimize etmenizi tavsiye ederiz. 

4- Numune gönderimi yapıyor musunuz?  

Evet numune gönderimi yapıyoruz. Satın almak için tıklayınız.

5- Davetiyeye isim yazdırma hizmeti veriyor musunuz?

Evet, davetli isimlerinizi davetiyelerinizde ya da hediyeliklerinize yazabiliyoruz. Bununla ilgili seçkin bir kaligraf portföyüne sahibiz. 

 

6- Sadece davetiye kartı ya da zarf satın alabiliyor muyuz? 

Davetiye setinin tüm detaylarının aynı titizlikle hazırlanması gerektiğine inanıyoruz. Bu sebeple davetiye kartını ayrı olarak satışa sunmuyoruz. Ancak zarflar genel amaçlı da bir çok kutlama ve tebrik kartı ile beraber de kullanıldığından ayrı olarak internet sitemiz üzerinden satın alabilirsiniz.

7- Bastırdığımız davetiyenin tasarımını dijital olarak alabiliyor muyuz?

200 adet ve üzeri davetiye siparişlerinizde davetiye tasarımınızın dijital versiyonunu sizlerle pdf ve jpeg formatında ücretsiz olarak sağlıyoruz. Bunun harici durumlarda ise standart dijital davetiye ücretlerimiz geçerlidir. 

SIKÇA SORULAN SORULAR (KARGO)

1- Ürünlerimi nasıl teslim alabilirim?

Siparişiniz hazırlanma aşaması tamamlandıktan sonra dilerseniz atölyemizden dilerseniz de kargo ile gönderimini sağlayarak teslim ediyoruz. İstanbul içi ise bahsettiğimiz gönderim alternatiflerine ek olarak kurye ile gönderim sağlayabiliyoruz. Siparişinizi oluştururken bu 3 alternatiften tercih ettiğiniz şekilde biz de siparişinizi işleme alıyoruz. 

Yurtiçi gönderilerimizi Yurtiçi ya da UPS, yurtdışı gönderilerinizi ise gönderilen ülkeye, şehre ve varış süresine göre UPS, DHL ya da FEDEX firmalarından biri ile sağlıyoruz. 

2- Kargo ücreti ne kadar ödüyoruz?

Yurtiçi tüm gönderilerinizi Yurtiçi Kargo firması ile gönderiyoruz. Yaklaşık 50 TL'den başlamaktadır kargo tutarları. Yurtdışı gönderileriniz ise siparişinizin ağırlığı, gidecek ülke ve aciliyet durumuna göre değişkenlik göstermektedir. Sipariş aşamasında kargo seçeneklerinde yurtdışı gönderimi işaretlemeniz gerekmektedir. Sipariş öncesi bizlerle iletişime geçerek tahmini kargo tutarınızı da öğrenebilirsiniz. 

Aklınıza takılan diğer tüm sorular için bize info@savethedate.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz. 

Sevgiler

Save The Date 

bottom of page